Częste pytania (FAQ)

1. Jak robić zakupy na EyeForFashion.pl?

Zakupy na EyeForFashion.pl są proste:

2. Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

3. Czy muszę zakładać konto, aby zrobić zakupy?

Założenie konta nie jest konieczne - możesz dokonać zakupów bez rejestracji.
Zachęcamy jednak do rejestracji – dzięki temu będziesz miał dostęp do historii zakupów, a zapamiętane dane sprawią, że skrócisz proces złożenia zamówienia.

4. Co zrobić jeśli mam problem z zalogowaniem?

Upewnij się, że wpisany przez Ciebie adres e-mail jest identyczny z tym, który podałeś podczas rejestracji. Pamiętaj, że rejestracja nie jest tym samym co zapisanie się do newslettera. Jeśli nie pamiętasz hasła kliknij tutaj.

5. Czy zakupy są bezpieczne?

Bezpieczeństwo i zaufanie Klientów jest dla nas najważniejsze. Dane, które nam przekazujesz są zabezpieczone protokołem SSL: dane z formularza rejestracyjnego są szyfrowane, a tożsamość jest dodatkowo autoryzowana.

6. Jakie są formy dostawy?

Przy zakupie możesz wybrać przesyłkę kurierską (DPD lub InPost)

Dowiedz się więcej

7. Ile zapłacę za przesyłkę?

Dla wszystkich form dostawy przy zakupach o wartości powyżej 200 zł przesyłka jest darmowa.

Dowiedz się więcej

8. Jakie formy płatności mam do wyboru?

Za pobraniem – płatność u kuriera przy odbiorze przesyłki
Przelewy24 – szybkie przelewy bankowe i za pomocą kart kredytowych
Tradycyjny przelew na konto – przelew bezpośrednio na konto EyeForFashion.pl

Dowiedz się więcej

9. Kiedy otrzymam zakupione produkty?

Łączny czas realizacji zamówienia to cztery (4) dni robocze: dwa (2) dni robocze na skompletowanie przesyłki i przekazanie jej przewoźnikowi oraz dwa (2) dni robocze na dostarczenie przesyłki przez przewoźnika.
 

10. Jakie są możliwości zwrotu?

Jeśli produkt nie będzie odpowiadał Twoim oczekiwaniom zawsze możesz go zwrócić. Poinformuj nas o tym nie później niż 14 dni od otrzymania zamówienia, a następnie niezwłocznie odeślij nam niechciane produkty. Zwracany towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu w terminie nie dłuższym niż 14 dni. Pobierz formularz zwrotu.

Dowiedz się więcej

11. Czy mogę dokonać wymiany?

Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za duży lub za mały, skorzystaj z procedury zwrotu. Wymiana towaru polega na zwrocie wybranych artykułów i złożeniu kolejnego zamówienia. Zapewniamy, że zwrotu pieniędzy dokonujemy w najszybszym możliwym terminie. Produkty zwracane prosimy wysłać wraz z dowodem zakupu oraz formularzem zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

13. Jakie są zasady reklamacji?

Jeżeli chcesz zgłosić reklamację, odeślij reklamowany towar wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru do sklepu.
Pobierz formularz reklamacji oraz dowiedz się więcej


14. Kiedy otrzymam pieniądze po dokonaniu zwrotu lub reklamacji towaru?

Zwrot: pieniądze za zwrócony towar zwrócimy na Twoje konto w przeciągu 14 dni od otrzymania rezygnacji z zamówienia.
Reklamacja: pełnowartościowy produkt lub pieniądze trafią do Ciebie w przeciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
 

15. Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?

Jeśli złożyłeś już zamówienie niestety nie ma możliwości jego zmiany (zmiany produktu, rozmiaru lub dodanie/usunięcie artykułu). Staramy się realizować zamówienia jak najszybciej, dlatego zmiana zamówienia będącego w realizacji mogłaby wydłużyć czas dostawy. W indywidualnych przypadkach Biuro Obsługi Klienta może jednak podjąć decyzję o zmianie.

16. Jak korzystać z kodów rabatowych?

Kod rabatowy możesz uzyskać śledząc nasz newsletter, profil na Facebooku oraz naszą stronę. Bądź z nami na bieżąco, a na pewno żadna promocja Cię nie ominie! Istotne jest, żeby zalogować lub zarejestrować się w serwisie przed finalizacją zamówienia. Posiadając kod rabatowy, wpisz go w odpowiednim polu po przejściu do koszyka. Pamiętaj, aby wpisać kod dokładnie tak jak został on podany przez nas (uważając np. na wielkie litery) oraz aby potwierdzić go przyciskiem „dodaj”. Rabat zostanie automatycznie odliczony od kwoty zakupów.


17. Czy dany produkt/rozmiar pojawi się ponownie w ofercie?

Często zdarza się, że jeśli w tej chwili nie ma interesującego Cię produktu lub rozmiaru w ofercie na stronie, pojawi się on w przyszłości. W takiej sytuacji napisz do nas podając model produktu lub link.

18. Czy jest prowadzona sprzedaż zagraniczna?

Wysyłka produktów za granicę nie jest w tej chwili możliwa. W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

19. Jakie korzyści przynosi zapisanie się do newslettera?

Dzięki zapisowi do naszego newslettera będziesz dostawał najświeższe informacje o nowościach, wyprzedażach i akcjach promocyjnych. Śledź nasze wiadomości – dowiaduj się pierwszy o konkursach i otrzymuj kody rabatowe!

Zapisz się!

20. Jak dobrać właściwy rozmiar ubrania?

Na stronie produktów  pod informacją o produkcie znajdują się tabele rozmiarów. Dokładne wymiary każdego ubrania można uzyskać dzwoniąc pod numer naszej infolinii, kontaktując się z nami za pomocą czatu lub w wiadomości mailowej.

21. Co to są pliki Cookies i jak je wyłączyć?

Pliki Cookies to dane informatyczne, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu. Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. Nie jest możliwe przedostanie się tą drogą do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają m.in. zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi.

Dowiedz się więcej