Regulamin Newsletter

Regulamin świadczenia usługi przesyłania informacji handlowej za pomocą poczty elektronicznej.

 

1. Wydawcą Newslettera jest „P and V” Sp. zo.o.  z siedzibą w Warszawie przy ul. ul. Kard. A. Kakowskiego  14/33 ("Wydawca”).

2. W ramach usługi przesyłania informacji handlowej za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez Subskrybenta adres e-mail wysyłana jest przez Wydawcę informacja w formie listu elektronicznego (e-mail) ("Newsletter”).

3. Usługa subskrypcji Newslettera jest bezpłatna i dostępna dla każdego użytkownika serwisu www eyeforfashion.pl , ("Subskrybenta”), po aktywacji usługi, zgodnie z pkt 5 Regulaminu.

4. Newsletter zawiera między innymi reklamy, opis aktualnej oferty handlowej, informacje o wydarzeniach w branży, wydarzeniach dotyczących aktualnych promocji i akcji specjalnych oraz nowościach.

5. Aktywacja usługi wysyłania Newslettera przez Subskrybenta następuje poprzez wpisanie w treści "Newsletter:" adresu e-mail Subskrybenta i kliknięcie przycisku  "Zapisz”  oraz aktywowanie linku zawartego w e-mailu wysłanym automatycznie na podany przez Subskrybenta adres, w celu weryfikacji poprawności informacji podanych podczas rejestracji.

6. Brak potwierdzenia poprawnej weryfikacji adresu e-mail Subskrybenta, skutkuje usunięciem wprowadzonych danych do bazy po 30 dniach od daty rejestracji.

7. Korzystanie przez Subskrybenta z usług świadczonych za pośrednictwem poczty elektronicznej jest uwarunkowane posiadaniem czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej.

8. Zamówienie przez Subskrybenta usługi wysyłania Newslettera jest równoznaczne z przesyłaniem informacji handlowej za pomocą poczty elektronicznej zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

9. Administratorem danych osobowych jest „P and V” Sp.zo.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy ul. Kard. A. Kakowskiego  14/33

Subskrybentowi przysługuje prawo dostępu do treści jego danych osobowych oraz prawo ich poprawiania.

10. Każdy Newsletter zawiera:

a) informację o Wydawcy,

b) wypełnione pole "temat", określające treść przesyłki,

c) informację o sposobie rezygnowania z usługi.

11. Każdy Subskrybent Newslettera może zrezygnować z jego otrzymywania poprzez:

a) kliknięcie linku obecnego w stopce każdej wiadomości lub

b) poinformowanie „P and V” Sp. zo.o. o chęci rezygnacji z subskrypcji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-sklep@eyeforfashion.pl lub poprzez czat dostępny na stronie eyeforfashion.pl

c) zalogowanie się na swoje konto w sklepie internetowym eyeforfashion.pl, jeżeli było takie konto założone, i odznaczenie zgody na zapis na Newsletter.

Po wykonaniu jednej z powyższych czynności Subskrybent zostaje wykreślony z listy subskrypcyjnej Newslettera.

12. Adres e-mail, podany przez Subskrybenta dla celów korzystania z Newslettera nie będzie przekazywany podmiotom trzecim bez zgody Subskrybenta.

13. Wydawca zastrzega sobie prawo do zmiany treści "Regulaminu Newslettera” bez uprzedniego informowania o tym fakcie Subskrybentów. Aktualna treść Regulaminu będzie zamieszczona na stronie serwisu www eyeforfashion.pl

14. Reklamacje dotyczące usługi należy kierować za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-sklep@eyeforfashion.pl . W zgłoszeniu reklamacji należy opisać szczegółowo zaistniały problem. Odpowiedzi na reklamacje udzielane będą w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji, pocztą elektroniczną na adres, z którego otrzymano zgłoszenie reklamacji.

15. Wydawca ma prawo do usunięcia nieprawidłowego i nieistniejącego adresu e-mail Subskrybenta z listy Subskrybentów bez podania przyczyny.

16. Wydawca zastrzega sobie prawo do zaprzestania świadczenia usługi wysyłania Newslettera dla wszystkich lub dla poszczególnych Subskrybentów bez podania przyczyny, po uprzednim powiadomieniu Subskrybentów (Subskrybenta) o takim fakcie, za pośrednictwem poczty elektronicznej.

17. Rabat jest naliczany od wartości zamówienia. W przypadku zamówienia wielu produktów i zwrotu jednego z nich lub więcej, zwracamy wprost proporcjonalną część rabatu do liczby zwracanych produktów (np. przy zamówieniu 3 produktów i zwrocie jednego z nich, oddajemy 1/3 wartości rabatu).