Reklamacje

Nasze marki wyróżniają się najwyższą jakością wykonania oraz szlachetnością zastosowanych tkanin: od naturalnych jedwabi do najnowszych gatunków wełny oraz naturalnej skóry. Jeżeli jednak zdarzą się zastrzeżenia do zamówionych produktów, zachęcamy do złożenia reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji dostosujemy się do Państwa  potrzeb: wymienimy produkt lub zwrócimy pieniądze na podane  konto.


W celu złożenia reklamacji:
1.    Prosimy o odesłania zamówionego towaru  przesyłką pocztową lub kurierską wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.*
2.    Zachęcamy do wypełnienia i dołączenia formularza reklamacji.  Adres do wysyłki: „P and V” Sp. zo.o. ul. Sikorskieo 127B,  05-420 Józefów.
3.    Po otrzymaniu  przesyłki rozpatrzymy reklamację w przeciągu 14 dni.
4.    O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy drogą elektroniczną.
5.    Pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar zostaną zwrócone  w przeciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.


* W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrócimy koszty odesłania towaru.


Szczegółowych informacji udzielą Państwu nasi Konsultanci pod numerem pod adresem e-mail: e-sklep@eyeforfashion.pl


Pliki do pobrania i wydruku