Zapisz się na newsletter
Zadzwoń i zamów: +48 888 88 44 88 E-mail e-sklep@eyeforfashion.pl
menu
keyboard_backspace Menu

Częste pytania (FAQ)

Zakupy na EyeForFashion.pl są proste:

  • Wybierz główna kategorię (Odzież), następnie podkategorię  (sukienki, spódnice, bluzki itp.) Jeśli chcesz zawęzić poszukiwania możesz wybrać konkretny look lub daną markę (mała czarna, pastele, casual)  wybierz również temat (np.: nowości  lub wyprzedaż).
  • Wyświetlaj i przeglądaj produkty. Zobacz powiększenie zdjęcia, sprawdź opis produktu, szczegóły, jakość i opis kolekcji.
  • Wybierz produkt i interesujący Cię rozmiar i dodaj go do koszyka. Możesz kontynuować zakupy lub przejść do kasy. Koszyk z listą wybranych przez Ciebie produktów znajduje się w prawym górnym rogu strony.
  • Wybierz formę dostawy (kurier DPD, kurier InPost) oraz metodę płatności (Przelewy 24, Przelew bankowy, Płatność przy odbiorze) i przejdź do składania zamówienia.
  • Aby dokończyć składanie zamówienia możesz założyć konto na stronie lub dokonać zakupów bez jego zakładania.
  • Wpisz swoje dane oraz adres dostawy, jeśli jest inny. Możesz też dodać specjalne uwagi do zamówienia oraz zamówić fakturę VAT.
  • Przejdź dalej i sprawdź poprawność danych oraz zamówienia. Następnie przejdź do płatności
  • Wybierz sposób płatności i potwierdź złożenie zamówienia. Otrzymasz e-mail potwierdzający oraz numer zamówienia. 
  • Zadzwoń: 888 884 488 Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00
  • Napisz: e-sklep@eyeforfashion.pl
  • Napisz na czacie na stronie sklepu internetowego

Założenie konta nie jest konieczne - możesz dokonać zakupów bez rejestracji. Zachęcamy jednak do rejestracji – dzięki temu będziesz miał dostęp do historii zakupów, a zapamiętane dane sprawią, że skrócisz proces złożenia zamówienia.

Upewnij się, że wpisany przez Ciebie adres e-mail jest identyczny z tym, który podałeś podczas rejestracji. Pamiętaj, że rejestracja nie jest tym samym co zapisanie się do newslettera. Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij tutaj.

Bezpieczeństwo i zaufanie Klientów jest dla nas najważniejsze. Dane, które nam przekazujesz są zabezpieczone protokołem SSL: dane z formularza rejestracyjnego są szyfrowane, a tożsamość jest dodatkowo autoryzowana.

Przy zakupie możesz wybrać przesyłkę kurierską (DPD, InPost, Paczka w Ruchu lub odebrać zamówienie osobiście)
Dowiedz się więcej

Dla wszystkich form dostawy przy zakupach o wartości powyżej 299 zł przesyłka jest darmowa.

  • Przy zamówieniu poniżej tej kwoty koszt wysyłki zależy od wybranej formy dostawy:
  • Przesyłka kurierska DPD – przedpłata: 15 zł
  • Przesyłka kurierska DPD – za pobraniem: 19,99 zł
  • Paczkomat InPost - przedpłata: 9,90 zł
  • Paczka w Ruchu - przedpłata: 9 zł
  • Odbiór osobisty w jednym z naszych salonów

Dowiedz się więcej

  • Za pobraniem – płatność u kuriera przy odbiorze przesyłki
  • Przelewy24 – szybkie przelewy bankowe i za pomocą kart kredytowych
  • Tradycyjny przelew na konto – przelew bezpośrednio na konto EyeForFashion.pl

Dowiedz się więcej

Łączny czas realizacji zamówienia to cztery (4) dni robocze: dwa (2) dni robocze na skompletowanie przesyłki i przekazanie jej przewoźnikowi oraz dwa (2) dni robocze na dostarczenie przesyłki przez przewoźnika.

Jeśli produkt nie będzie odpowiadał Twoim oczekiwaniom zawsze możesz go zwrócić. Poinformuj nas o tym nie później niż 30 dni od otrzymania zamówienia, a następnie niezwłocznie odeślij nam niechciane produkty. Zwracany towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu w terminie nie dłuższym niż 30 dni. Pobierz formularz zwrotu.

Dowiedz się więcej

Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za duży lub za mały, skorzystaj z procedury zwrotu. Wymiana towaru polega na zwrocie wybranych artykułów i złożeniu kolejnego zamówienia. Zapewniamy, że zwrotu pieniędzy dokonujemy w najszybszym możliwym terminie. Produkty zwracane prosimy wysłać wraz z dowodem zakupu oraz formularzem zwrotu w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

Jeżeli chcesz zgłosić reklamację, odeślij reklamowany towar wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego towaru do sklepu.
Pobierz formularz reklamacji oraz dowiedz się więcej

  • Zwrot: pieniądze za zwrócony towar zwrócimy na Twoje konto w przeciągu 14 dni od otrzymania rezygnacji z zamówienia.
  • Reklamacja: pełnowartościowy produkt lub pieniądze trafią do Ciebie w przeciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

Jeśli złożyłeś już zamówienie, niestety nie ma możliwości jego zmiany (zmiany produktu, rozmiaru lub dodanie/usunięcie artykułu). Staramy się realizować zamówienia jak najszybciej, dlatego zmiana zamówienia będącego w realizacji mogłaby wydłużyć czas dostawy. W indywidualnych przypadkach Biuro Obsługi Klienta może jednak podjąć decyzję o zmianie.

Kod rabatowy możesz uzyskać śledząc nasz newsletter, profil na Facebooku oraz naszą stronę. Bądź z nami na bieżąco, a na pewno żadna promocja Cię nie ominie! Istotne jest, żeby zalogować lub zarejestrować się w serwisie przed finalizacją zamówienia. Posiadając kod rabatowy, wpisz go w odpowiednim polu po przejściu do koszyka. Pamiętaj, aby wpisać kod dokładnie tak jak został on podany przez nas (uważając np. na wielkie litery) oraz aby potwierdzić go przyciskiem „dodaj”. Rabat zostanie automatycznie odliczony od kwoty zakupów. Uwaga: promocje i kody rabatowe nie łączą się.

Często zdarza się, że jeśli w tej chwili nie ma interesującego Cię produktu lub rozmiaru w ofercie na stronie, może pojawić się on w przyszłości. W takiej sytuacji zapisz się na powiadomienie o dostępności, które znajdziesz na karcie interesującego Cię produktu, przy wyborze rozmiaru.

Tak, wysyłamy zamówienia do wybranych krajów Unii Europejskiej. W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Dzięki zapisowi do naszego newslettera będziesz dostawał najświeższe informacje o nowościach, wyprzedażach i akcjach promocyjnych. Śledź nasze wiadomości – dowiaduj się pierwszy o konkursach i otrzymuj kody rabatowe!

Zapisz się!

Na stronie produktów, pod informacją o produkcie znajdują się tabele rozmiarów. Dokładne wymiary każdego ubrania można uzyskać dzwoniąc pod numer naszej infolinii, kontaktując się z nami za pomocą czatu lub w wiadomości mailowej.

Pliki Cookies to dane informatyczne, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu. Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. Nie jest możliwe przedostanie się tą drogą do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają m.in. zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi.

Dowiedz się więcej

shopping_basket Mój koszyk
favorite_border Ulubione