Nasze marki wyróżniają się najwyższą jakością wykonania oraz szlachetnością zastosowanych tkanin: od naturalnych jedwabi do najnowszych gatunków wełny oraz naturalnej skóry. Jeżeli jednak zdarzą się zastrzeżenia do zamówionych produktów, zachęcamy do złożenia reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji dostosujemy się do Państwa potrzeb: wymienimy produkt lub zwrócimy pieniądze na podane konto.
W celu złożenia reklamacji:
1. Prosimy o odesłania zamówionego towaru przesyłką pocztową lub kurierską wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.*
2. Zachęcamy do wypełnienia i dołączenia formularza reklamacji. Adres do wysyłki: „P and V” Sp. zo.o. ul. Sikorskiego 127B, 05-420 Józefów.
3. Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy reklamację w przeciągu 14 dni.
4. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy drogą elektroniczną.
5. Pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar zostaną zwrócone w przeciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
* W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrócimy koszty odesłania towaru.
Szczegółowych informacji udzielą Państwu nasi Konsultanci pod numerem +48 888 88 44 88 lub pod adresem e-mail: e-sklep@eyeforfashion.pl