Zapisz się na newsletter
Zadzwoń i zamów: +48 888 88 44 88 E-mail e-sklep@eyeforfashion.pl
menu
keyboard_backspace Menu

Kariera

Zakres obowiązków:

  • Obsługa Klientów poprzez korespondencję mailową, na infolinii, czat i Social media
  • Doradztwo w wyborze produktów zgodnie z potrzebami Klientów
  • Obsługa posprzedażowa klienta - przyjmowanie, weryfikacja i analiza zwrotów
  • Obsługa zamówień internetowych: wystawianie dokumentów, informowanie klientów o stanie zamówienia, dostępności towaru itd.
  • Bieżąca obsługa magazynu: przyjmowanie, rozmieszczanie, kompletowanie, pakowanie i wysyłanie towarów
  • Weryfikacja zgodności ilościowej i jakościowej przyjmowanych oraz wysyłanych towarów
  • Obsługa komputera i skanera
  • Utrzymanie porządku w magazynie
  • Bieżące zadania zlecane przez opiekuna

 

Wymagania:

  • Umiejętność efektywnej pracy z klientem, dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjnie w mowie i w piśmie
  • Motywacja i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
  • Solidność, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Dobra organizacja pracy
  • Umiejętność szybkiego uczenia się
  • Gotowość do długoterminowej współpracy
  • Pozytywne nastawienie :)

 

Mile widziane:

Doświadczenie w sprzedaży detalicznej, sklepie internetowym, w pracy w magazynie

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i zaangażowania
  • Wsparcie ze strony doświadczonego zespołu
  • Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole

 

Jeśli chcesz do nas dołączyć i być częścią naszej firmy, prosimy o przesłanie aplikacji CV wraz z listem motywacyjnym  na adres: elzbieta.bak@pandv.com.pl, w temacie wpisując nazwę stanowiska Pracownik Działu Obsługi Klienta.

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r.  poz. 1000, ze zm.)”

Firma odzieżowa zatrudni na stanowisko:

SEKRETARKA

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie bieżącej pracy biura
  • obsługa klientów
  • przygotowywanie spotkań
  • współpraca z działami spółki

 Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 1 rok
  • wykształcenie średnie lub wyższe
  • biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego
  • znajomość środowiska Microsoft Office
  • wysoka kultura osobista
  • miła aparycja
  • dyspozycyjność, sumienność, rzetelność i zaangażowanie w pracę
  • prawo jazdy kat B

Oferujemy:

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w renomowanej firmie
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • konkurencyjne wynagrodzenie
     

Jeśli chcesz do nas dołączyć i być częścią naszej firmy, prosimy o przesłanie aplikacji CV wraz z listem motywacyjnym  na adres: elzbieta.bak@pandv.com.pl 
w temacie wpisując nazwę stanowiska - SEKRETARKA.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r.  poz. 1000, ze zm.)”

Zakres obowiązków:

  • Prasowanie odzieży damskiej na gotowo
  • Ścisła współpraca ze szwalnią

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub zawodowe – krawiectwo
  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość zasad technologii odzieży
  • Umiejętność prasowania odzieży damskiej z różnorodnych tkanin
  • Sumienność, rzetelność i zaangażowanie w pracę
  • Obsługa żelazek przemysłowych

Oferujemy:

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w renomowanej firmie
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
     

Jeśli chcesz do nas dołączyć i być częścią naszej firmy, prosimy o przesłanie aplikacji CV wraz z listem motywacyjnym  na adres: elzbieta.bak@pandv.com.pl 
w temacie wpisując nazwę stanowiska prasowacz/ka.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r.  poz. 1000, ze zm.)”

Jesteśmy firmą o zasięgu międzynarodowym, która działa od 20 lat w branży odzieżowej, szyjemy dla wymagających kobiet. Do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:

Przedstawiciel handlowy

Opis stanowiska:

  • Sprzedaż i dystrybucja produktów klasy premium zgodnie z wyznaczonymi celami
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowej relacji z Klientami
  • Wsparcie dla Klientów w obszarze eskpozycji zgodnej ze standardami firmy
  • Odpowiednia komunikacja marki w punkcie sprzedaży
  • Efektywne wprowadzanie na rynek nowych produktów
  • Analiza otoczenia konkurencji
  • Pozyskiwanie nowych Klientów
  • Raportowanie działań handlowych 
  • Monitorowanie efektywności rynkowych 

Wymagania:

  • Rozwinięte umiejętności sprzedażowe w obszarze B2B
  • Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji 
  • Orientacja na cele i wyniki
  • Analiza i wyciąganie wniosków z wyników
  • Proaktywność i szybka adaptacja zmian
  • Systematyka i dotrzymywanie terminów 
  • Wysoka kultura osobista
  • Doświadczenie w branży odzieżowej będzie dużym atutem
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie 
  • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie (pensja zasadnicza + prowizja)
  • Możliwość rozwoju w firmie o międzynarodowym zasięgu
  • Pracę w ciekawym, rozwojowym i dynamicznym środowisku
  • Narzędzia pracy do wykonywania zadań
     

Jeśli chcesz do nas dołączyć i być częścią naszej firmy, prosimy o przesłanie aplikacji CV wraz z listem motywacyjnym  na adres: elzbieta.bak@pandv.com.pl 
w temacie wpisując – handlowiec 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r.  poz. 1000, ze zm.)”

Jesteśmy firmą o zasięgu międzynarodowym, która działa od 20 lat w branży odzieżowej, szyjemy dla wymagających kobiet. Do naszego zespołu poszukujemy pracownika na stanowisko:

Księgowa/Samodzielna Księgowa

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • prowadzenie rachunkowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zgodnie z ustawą o     
  • rachunkowości i przepisami podatkowymi oraz procedurami firmy,
  • dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych,
  • uzgodnienia i analizę kont rozrachunkowych,
  • księgowanie rozliczeń międzyokresowych, rezerw i innych transakcji występujących w firmie,
  • aktywny udział w zamknięciu roku i badaniu biegłego rewidenta

 
Od kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego ekonomicznego (preferowany kierunek: rachunkowość),
  • minimum 3 – letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomości systemów finansowo – księgowych,
  • wiedzy z zakresu rachunkowości,
  • znajomości przepisów podatkowych,
  • odpowiedzialności i dużego zaangażowania w realizację powierzonych zadań,
  • zdolności organizacyjnych,
  • rzetelności i sumienności,
  • samodzielności w realizacji zadań.
  • znajomość programu SYMFONIA – będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Rozwój zawodowy w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • Pakiet szkoleń

Jeśli chcesz do nas dołączyć i być częścią naszej firmy, prosimy o przesłanie aplikacji CV wraz z listem motywacyjnym  na adres: elzbieta.bak@pandv.com.pl 
w temacie wpisując – księgowa

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r.  poz. 1000, ze zm.)”

Opis stanowiska:

  • Szycie odzieży damskiej wg projektu
  • Ścisła współpraca z projektantem i konstruktorami

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub zawodowe – krawiectwo
  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Praktyczna znajomość zasad technologii odzieży
  • Umiejętność szycia odzieży damskiej z różnorodnych tkanin
  • Sumienność, rzetelność i zaangażowanie w pracę

Oferujemy:

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w renomowanej firmie
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Konkurencyjne wynagrodzenie

Jeśli chcesz do nas dołączyć i być częścią naszej firmy, prosimy o przesłanie aplikacji CV wraz z listem motywacyjnym na adres: elzbieta.bak@pandv.com.pl w temacie wpisując nazwę stanowiska.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

shopping_basket Mój koszyk
favorite_border Ulubione